Продавець Shkarpetku.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2414 відгуків
Кольори в упаковках можуть відрізнятись від тих що на фотоКупити

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

На підставі Додатку №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994р. №172 панчішно-шкарпеткові вироби поверненню не підлягають. Протягом 14-ти днів після отримання товару покупцем Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови що: - товар не був введений в експлуатацію і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п. - товар повністю зберіг товарний вигляд; - товар укомплектований, збережені всі ярлики, плівки і заводське маркування. Процедура повернення товару Належної якості: - зателефонуйте за телефоном +380962897886 та повідомте про намір повернути оплачений товар; -товар можете повернути за адресою: Відділення Нової Пошти №8, м. Хмельницкий, номер телефону одержувача - Ткаченко Олександр Констянтинович +380962897886 Оплачує послуги доставки - замовник. - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товар на на електронну пошту takstile@gmail.com - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів. Послуги перевізників відбуваються за рахунок Покупця. Умови повернення для товарів неналежної якості Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання. Процедура повернення товару Неналежної якості: - зателефонуйте за телефоном +380962897886 та повідомте про намір повернути оплачений товар; -товар можете повернути за адресою: Відділення Нової Пошти №8, м. Хмельницкий номер телефону одержувача - Ткаченко Олександр Констянтинович +380962897886 Оплачує послуги доставки - продавець. - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товар на на електронну пошту takstile@gmail.com -після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар. Послуги перевізників за переказ грошей відбуваються за рахунок Продавця. Повернення коштів здійснюється після отримання товару продавцем протягом 3х робочих днів.. Повернення коштів здійснюється на картку покупця.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner